ExpertPolering ApS
Rosengårdsminde 11
2670 Greve
Danmark
CVR: 44386410
Telefon: +45 30 10 13 70
E-mail: [email protected]
Bestilling sker som udgangspunkt online via bookingsystem.
Såfremt du ønsker en serviceydelse, som ikke kan bookes via bookingsystemet, bedes du kontakte os på e-mail eller telefon. Eksempelvis pudsning af drivhus, udestue og lign.
Når du har gennemført en bestilling, fremsender vi en ordrebekræftelse til dig på e-mail.
Alle priser er i danske kroner og inkl. moms.
Prisen, der oplyses i bookingsystemet, forudsætter at du har afgivet korrekt information ved bestilling.
Vi forbeholder os ret til at justere prisen, 1) hvis informationerne ikke er korrekte, eller 2) hvis der er andet uforudset ved boligen, f.eks. at vinduerne er meget snavsede/kræver afrensning, eller 3) at opgaven af andre grunde formodes at tage længere tid end forventet.
Hvis vi er nødsaget til at ændre prisen, vil du altid blive informeret inden opgaven påbegyndes.
Du kan få skattefradrag for vinduespudsning iht. regler for servicefradrag (håndværkerfradrag).
Fradraget er typisk 26%.
Du skal selv indberette fradraget via selvangivelsen. Det forudsætter bl.a. at betaling er sket elektronisk, og du gemmer faktura som dokumentation.
Læs mere hos Skat: https://skat.dk/borger/fradrag/servicefradrag/servicefradrag
Det er vigtigt, at der er ryddet foran alle vinduer, så vi har plads til at udføre arbejdet. Eksempelvis genstande i vindueskarme, større møbler, krukker mv.
Hvis du er gangbesværet, handicappet, sengeliggende eller lign., så hjælper vi gerne med ovenstående (uden beregning). Vi kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader, der måtte opstå i forbindelse hermed.
Det er ligeledes dit ansvar, at alle vinduer og døre kan åbnes og lukkes problemfrit, samt at vindueskarme, radiatorer og lign. er i rimelig stand, da vi ikke kan pudse vinduerne uden at lægge vægt på karme, rammer, radiatorer mv.
Hvis du har vinduer, der er svære at åbne, skrøbelige vindueskarme el.lign., bedes du informere os herom, så vi på forhånd kan finde en god løsning og undgå skader.
Vi fraskriver os ethvert ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, løsrevne radiatorer og lign., der måtte opstå under udøvelsen af vores ydelse, når dette sker som følge af dårlig stand.
Du kan frit afbestille eller flytte din bestilling op til 24 timer før planlagt levering af service. Kontakt os hurtigst muligt på telefonnummer: +45 30 10 13 70 eller e-mail: [email protected].
Hvis du afbestiller eller flytter din bestilling mindre end 24 timer før planlagt levering, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på kr. 125 inkl. moms.
Hvis du udebliver fra aftalen og vi kører forgæves, vil du blive faktureret et beløb svarende til 50% af prisen i bestillingen.
Ved ekstraordinære dårlige vejrforhold, hvor vi vurderer, at det ikke giver mening at pudse, vil vi give melding så hurtigt som muligt og rykke til næste mulige tidspunkt.
Vi gør alt, hvad vi kan for at overholde de aftalte tidspunkter. Dog kan der opstå uforudsete hændelser i løbet af en dag, som kan give tidsændringer. Ved større tidsændringer, f.eks. på +/- 1 time, vil du blive kontaktet.
Vinduespudsning dækker over vask af vinduer med vand og sæbe, herunder aftørring af rammer, vindueskarme og gulve for vand og sæberester.
Ved udvendig vinduespudsning kan vi også anvende vaskeanlæg med demineraliseret vand, som forhindrer kalkstriber.
Almindelig vinduespudsning dækker ikke større klistermærker, silikone, olie- og malingrester, nikotin, kalk, mørtel, cement mv. Afrensning skal aftales på forhånd.
Serviceydelsen er inklusive kørsel, parkering, materialer og afgifter.
Vi ønsker 100% tilfredse kunder og giver derfor ”tilfredshedsgaranti”. Hvis du ikke er tilfreds med vinduespudsningen, så kontakt os hurtigst muligt og inden for 24 timer. Så kommer vi forbi og udbedrer.
Er uheldet ude og der opstår en skade i forbindelse med vinduespudsningen, så kontakt os hurtigst muligt og inden for 24 timer på mail: [email protected] eller på tlf.: +45 30 10 13 70.
Såfremt vinduespudseren selv opdager, at der er sket en skade, informerer vi naturligvis om det med det samme. Vi er forsikrede hos IF.
Vi fraskriver os ethvert ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, løsrevne radiatorer og lign. som følge af dårlig stand.
Bemærk desuden, at mange vinduer allerede har ridser fra slid, som ofte først ses efter pudsning.
Der fremsendes en faktura via e-mail med 8 dages betalingsfrist. Denne faktura kan betales med MobilePay, bankoverførsel eller kontant.
Ved manglende betaling tilsendes rykker med gebyr. Ved fortsat manglende betaling sendes sagen til inkasso.
Ved tegning af abonnement pudser vi dine vinduer med fast interval, f.eks. hver 4., 8. eller 12. uge.
Du vil modtage besked om kommende vinduespudsning 2 dage før leveringstidspunktet (medmindre andet er aftalt).
Ved abonnement tilbydes ikke pudsning på et bestemt tidspunkt eller en bestemt ugedag. Intervallet kan i sjældne tilfælde forskydes.
Du kan til enhver tid opsige dit abonnement ved at kontakte os skriftligt.
Når du tegner abonnement eller afgiver en bestilling, afgiver du personlige oplysninger som navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.
Oplysningerne registreres og bruges kun til levering af den bestilte ydelse. Oplysningerne overdrages ikke til tredjepart.
Som kunde kan du til enhver tid få indsigt i, gøre indsigelse mod eller få rettet registrerede oplysninger ved henvendelse til os.
Vi tager forbehold for tastefejl og forbeholder os ret til at opdatere handelsbetingelser uden varsel.
Når du bestiller vinduespudsning online eller tegner abonnement, accepterer du nærværende handelsbetingelser.
Spørgsmål kan rettes til os på mail: [email protected] eller på tlf: +45 30 10 13 70
Senest opdateret: 5. oktober 2025